Startsidan

Weekend loading

Skrivet:    ·  Allmänt
 
 

God eftermiddag fina ni!
Klockan är snart 16, vilket snart betyder hemgång och HELG. Känns fint!
Har en skön, planerad, mysig, oplanerad, svettig och bra helg framför mig. Lite av varje sådär. En bra blandning, för det är ju då man mår som bäst! Lite softisch tid att göra absolut ingenting och så lite mysiga dejter. Som ikväll, träning får inleda fredagsmyset, sen ska jag och Jutta mysa på som bara vi kan! Soffan, film, Fanta zero och nån god mat. Lyx a´la lyx. Kanske får för oss att lägga lite ansiktismask, färga ögonfransarna och busa lite.
Lördag och lite löpning, börjar bli en standard! ;) Och jag är faktiskt sugen på att springa vårruset i år, sitter lappar uppe här på jobbet överallt så man kanske ska sluta fundera och bara anmäla sig? Jaaaa, varför vänta lixom!?
 
Sen ska jag kaffedejta med fina Madde. Äntligen! Massa mys.
Och där sätter vi punkt på det planerade och öppnar för alla möjligheter till en grym lördag! Ett glas vin kanske kan slinka ner, speciellt om det fina vädret håller i sig.
Men nu ska jag trycka två riskakor och ladda för lite puls och styrka med bästa Fredrik på gymet!
 
Soo long.
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR