Startsidan

Update

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina!
En bra dag! Äntligen börjar stressen lägga sig och man kan börja njuta av livet igen. Det är skönt att mina dalar inte är alltför långa! ;) Men är man stressad blir ju allt runtomkring energikrävande. Allt blir lixom ett projekt. Och kroppen säger ifrån. Så är det. Bar att lyssna på sin lilla kropp.
Men nu känns det som om allt börjar ordna upp sig, badrummet är så gott som klart imorrn, nya toastolen är köpt och jag kommer kunna bo hemma i helgen, även om det blir lite meck. Men det kan det få vara värt! ;)
 
Haft lönedialog med chefen, sålt sjukt bra, ikväll ska vi hem till fina Ida & Annica och äta gott och imorrn är det fredag! Känns ju rätt fab måste jag säga. Och snart hoppas jag att vi kan börja kolla hotell och faktiskt BOKA Barca!! Och tittar man tillbaka på förra sommaren och fantasiska BARCELONA så fattar man nästan hur jäkla underbart vi hade det! Drömmen med stort D. Oj va vi njöt av bästa boendet mitt i Barca med gångavstånd till Ramblan och allt annat, frossade i Sangria, åt (lite) tapas, solade oss så bruna man bara kan bli och spelade en massa spel lulliga och fnittriga. Vilken jäkla resa! Och en favvo i repris kommer bli grymt!
 
Can´t wait!! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR