Startsidan

En (jäkligt) efterlängtad ledighet!

Skrivet:    ·  Allmänt
PÅSKLEDIGT är lika med LÅNGHELG
 
Kan betyda påskmat och ägg så man spricker. Påskägg fyllda med äckligt mycket godis eller bara skön efterlängtad ledighet. Kommer bli så underbart och ser fram lite planerade grejjer men också lite oplanerat med utrymme för spontanitet. Så här ser min helg ut i stort.
 
Torsdag: Solning, festfix och myskväll med bästis.
 
Fredag: Träning, en sväng på stan, brunchmys (as we love) och lite mera festplanering.
På kvällen middag hos m&p
 
Lördag: Inget direkt påskfirande (kör middag på fredag istället). Så på dagen har jag absolut inga planer, vilket känns helt sjukt lyxigt. Då tänker jag ta lång sovis, träna och bara mysa hemma. På kvällen blir det festligheter med gänget och Frida som är hemma! Ser jag fram emot massa. Få göra sig lite snygg och ta några glas rosse.
 
Söndag: Aktiviteter den här dagen beror helt på hur kvällen blir på lördag! ;) Men hinna träffa Frida lite mer och kanske få till en dejt med fina Foppa.
 
AWESOME. Om jag ser fram emot lite ledigt. <3
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR