Startsidan

The best of me

Skrivet:    ·  Allmänt
Han har gjort det igen. Nicholas Sparks. Killen som skrivit dom bästa filmerna, allafall bland romantiska draman. Ni har väl säkert sett The Notebook, Dear John, Safe Haven, The last song, The lucky one? Grymma filmer som verkligen berör. Massa. In i hjärtat bara. Och nu har det kommit en ny. The best of me. Kan passa hur bra som helst ikväll. Jag & soffan. OM jag ser fram emot det! Jäääklar va skönt. Speciellt när man haft en vecka med fullt ös från morgon till kväll. Hade planer på en quiz-kväll på Tres Tapas, men det va fullt redan igår morse när vi skulle boka  - poppis, jaaaa. Men det känns ändå rätt skönt, behövligt med hemmakväll känner jag. Tänkte sola lite efter träningen, sen bara hem och mysa. OM jag längtar! ;) Och den här kan va ett hett tips!
 
What´s your plan? Här kommer en trailer! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR