Startsidan

Regn och regn

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fina ni! 
Ingen bra morgon. Usch. Trött tjej. Det har verkligen varit en hektisk vecka med aktiviteter typ varje kväll. Måndag va enda kvällen när jag bara va hemma. Tisdag kvällsfika, onsdag kvällsjobb, torsdag trerätters med Ida, Annica & mamma. Det är lite mycket. Och det känns idag. Även om det är roliga aktiviteter så behöver jag landa. Kom hem från jobbet vid kvart över 9 igår, tokhungrig och trycker alldeles för mycket i ren stess. Uppstressad ja.

Imorrn är det äntligen fredag och då. Då ska jag bara va. Kroppen vill det. 
Stressad inuti resulterar i en svullen mage och en trötthet som inte är okej. 

Men ja, nu sitter jag i värmen på jobbet och försöker chilla. Peppa med en kaffe.
Önskar ER en bra dag, trots regnet!
Pussss








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR