Startsidan

Förlängningsdax

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag har funderat på det länge. För hur snyggt är det inte med långa, jämnlånga naglar med antingen fransk manikyr, färg eller snyggt vardagsglitter? 
Så värt att göra nån gång ibland! Fast jag vet att jag kommer bli fast, har jag väl börjat kommer jag säkert fortsätta! ;)
Men efter en fika med Alle fick jag verkligen mersmak och det va lätt att bestämma sig. För jäklar va fräscht det är!! Alessandra har testat både akryl och gelé och gelé verkar sitta bäst. Säkert olika från person till person. Inte heller ser naglarna speciellt slitna ut efter tre veckor. Fick tips om att gå till Klippt & Skuret, men har nån annan bra tips så är det välkommet! 

På måndag bokar jag tid!! 
Whoooo!! 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR