Startsidan

En kväll bakom baren

Skrivet:    ·  Allmänt
Flen. Ja, vad ska man säga? 
Jag har jobbat kvällar med tryck från 22-02, fullt ös med köer som slår Olearys med hästlängder. Men marknadsför man inte Medina så vet ju ingen. Rätt logiskt. 
Förbandet som hette nåt med antilop (?!) fick två i publiken. Baren typ tom. Skapligt pinsamt när Medina kommer upp och hälsar i baren, hmmm, vart är allt folk?! Japp. Håller god min bara. Men skämdes till tusen!
Sen droppade det in mer folk, absolut, men inget jättetryck direkt. Fast jäklar va bra dom är! Fick hänga lite, prata och framför allt presentera sig som Gustafs kusin. Lite kul faktiskt! ;)
Och dom ÄR sjukt bra live!! Riktigt bra. Och jäklar va vi skrattade! Hela kvällen va ett skönt och det va länge sen jag fick kramp i magen för att jag skrattade så mycket! #tåraravskratt 

Kom hem och somnade vid kvart över 4 kanske. Men en lusentapp rikare!















DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR