Startsidan

#bringontheweekend

Skrivet:    ·  Allmänt
1 timme kvar av dagen, sen tar jag efterlängtad jäkla HELG! Fredag och fridag imoorn betyder ledig dag med en tripp till Linköping med mams. A6 med shopping och IKEA. Skrivit en lista och hoppas komma hem med lite av varje. Typ byrå till hallen, nya stora vinglas, överkast.. Eventuellt en stege till sovrummet om jag hittar, kanske ett tidningsställ till vardagsrummet, tvställ till väggen och två gråa Ludde till sovrummet. Sen skulle det va nice och hitta lite höstkläder & höstskor. Det va väl ingen stor lista!? ;) 
Men jäklar va man vill shoppa inredning nu när jag flyttat och när hösten är här. Sjukt mysigt! Speciellt när jag trivs så JÄKLA bra!! Bästa jag någonsin gjort. Lägenheten. Alltså drömmen. På riktigt. 
 
Lördag blir det frullemys och troligtvis en skön pw med Jutta. Lite fix & en sväng på stan. Lunch på Espressohouse, förhoppningsvis i strålande sol med den bästa lördagskänslan! Kvällen häng med fina vänner och en sväng till nyöppnade St Anne. Du har väl inte missat? John kommer lyckas galant! Han är ju som gjord för det där! Och äntligen slipper man hänga med minderåriga på Olles.. Ser sjukt mycket fram emot den här helgen!! <3
 
#bringontheweekend 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR