Startsidan

You know me?

Skrivet:    ·  Allmänt
Ni som tror att ni vet allt om mig, visste ni det här kanske? ;)
 
- Jag är beroende av nässpray & läkerol
- Gillar inte svenska äpplen, väljer köpes före svenska
- Förkärlek till sköljmedel och killparfymer
- Dricker gärna vin, rött på vintern, rossesprite på sommarn och ganska mycket funlight vilda bär
- Min största fobi är ormar, alla sorter 
- Kan inte med avskavt nagellack och utväxt
- Tröttnar aldrig på Extra Drops Melon, havregrynsgröt, tacos, keso och äggmacka med kaviar
- Älskar att få skrattanfall tills jag får kramp i magen och tills tårarna sprutar
- Mår bra när jag får umgås med mina fina, träna tills endorfinerna når max, beröring och allt från kill i håret till massage och gooos
- Får alltid kvällssug på nåt, vid tiotiden sådär, på typ knäckis, hallonkesokvarg..
- Får panik av fuktigt väder och när håret lockar sig
- Väljer hellre förrätt än efterrätt och är ingen fantast av kakor och fikabröd
- Har inget sockersug, salt är mitt socker
- Skulle aldrig klara mig utan mina vänner, min underbara familj och min plattång
- Tycker att te är överskattat, vem vill ha varmt vatten?
- Bästa känslan, när man kommer hem och får slänga på sig mjukisarna.. DRÖMMEN.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR