Startsidan

God morgon intervaller!

Skrivet:    ·  Allmänt
Alltså jag va så nära på att ställa om klockan och ligga kvar i sängen. Trött.nu. Men upp och hoppa bara!
Packa väskan och iväg till gymet. Pulsgång bokat 8.30. Och tänkte mig en uppvärmning innan. Men ändrade planer. Började mig på intervaller och när det bara går så sjukt bra, då är det lika bra att fortsätta! 48 minuter blev det totalt. Körde 2x2. Alltså 2 minuter gå på 7:an, 2 minuter spring på 12:an. 
Och OM jag va svettig. Men med morgonens energi hade jag kunnat ta timmen utan problem. Vissa dagar går det bättre än andra. Och morgonträning är nåt speciellt! 

Dusch på gymet och cykeln till jobbet. Möttes av Hanna som informerade att 
jag tydligen sålt 2 cs redan. Bra start! För att inte ha varit på jobbet känns det riktigt gött! ;) 










DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR