Startsidan

Frukostansvarig

Skrivet:    ·  Allmänt
Just haft veckomöte. Går alltid igenom säljsiffror och lite annat smått och gott.
Vi kommer så småningom få trådlösa headset. Men tillsvidare har ska vi få utlottat några trådlösa på prov och vem tog hem det då? Jo men jaaag. Men nu är grabbarna på mig, både Emil och Ali vill ha mitt trådlösa, så jag får väl se vad dom kan erbjuda! Får väl göra en riktigt bra deal där! Typ byta bort alla kvällspass.. eller nåt? ;)
 
Sen kom vi fram till en AW inom snar framtid. Det blir nice, hänga lite utanför jobbet. Det är aldrig fel! Kommer boka nåt bra med Emma och John på St Anne! Dessutom ska jag och Alle agera frukostansvariga. Och jag gillar ju att styra och fixa! Alla får swisha 20kr till oss och så styr vi helt enkelt! Bra lösning. Vi gillar och fixa och gruppen gillar när nån annan fixar! Smiiidigt. Två fredagar i månaden. Ett tips! Riktigt mysigt att äta gemensam frukost på fredagar.
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR