Startsidan

Fridaydinner

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter träning blev det direkt hem och fixa! Trerätters och fira mams. 
Räkcoctail med avocado hade paps fixat till förrätt. Alltså hur gott!? Drömmen. Sen körde jag en repris från MD-middan. Enkelt och skitgott, rakt av. Kycklinggryta med smaken gul curry, till det sallad och ris. Efterrätten frukt med en klick citronkesella. Hallon, melon & banan tog jag ikväll, men där kan man verkligen variera precis som man vill. Fast kombon hallon & banan är ett hett tips! 

Mysig kväll! Slängde mig raklång i soffan när päronen åkt, fastnar som vanligt på insta & snapchat. Men NU är sängen to die for. Det kan jag lova. Och imorrn väntar s o v m o r g o n. Tummen upp på den! 

Här är lite pics från middan! 
PUSS


Basilikan är pricken över här, glöm aldrig den. Färska kryddor i allmänhet, det är fint det! 








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR