Startsidan

Friday baby!

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon fredag!
 
Känslan. Den bästa på hela veckan! Även om jag älskar mitt jobb. Och det vet ni ju. Men fredag är ändå fredag och helg är ändå helg. Lite ledigt skadar aldrig. Snarare tvärtom. Ladda batterierna lite, kan behövas!
Snart ska vi ladda upp för frukost för gruppen, lyxfredag!
Har ett mission här på gruppen idag. Alla måste STÅ upp och jobba och man får inte sitta förens man har gjort sitt första sälj! Rätt kul va? Men jobbigt för dom som inte säljer så bra! Men visste ni att om man står 2 timmar om dagen i ett helt år, förbränner man lika många kalorier som att springa 2 maratonlopp per år.
Det ni! #onödigtvetande
 
Nu ska vi fixa frullen! Och jag sålde just så nu får jag sitta om jag vill! ;) PUSSSS
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR