Startsidan

Full-rulle-måndag

Skrivet:    ·  Allmänt
God eftermiddag fina läsare!
Hur har ni det? Full rulle denna måndag! Jobb och långa köer. Och då snackar vi långa köer! Men vi lyckas trycka in försäkringar ändå, bra go idag! ;) Göööött. Hos optikern på fm, hoppades hinna undan regnet, men nej. Blöt som en dränkt katt kom jag tillbaka till kontoret. Tur att det är så varmt inne - man torkar ju snabbare då..
Men ögonen va helt okej alla fall, inga sår på horhinnan vilket jag trodde - bara extremt torr i ögonen. Så det får bli storkonsumering av ögondroppar och brillor tills det lagt sig. Sen ska jag ta mig tid att boka in koll för termialbrillor. Behövs ju. Datorer blir man torr av. Det är uppenbart det. Och man anstränger ju ögonen heela dagarna när man jobbar kontor, framför datorn 8 timmar om dagen. Baam.
 
Efter jobbet blir det hem och kränga lite grejjer, förhoppningsvis.
Sen iväg och träna bästa pulsgången med Fredrik, innan jag tar kväll. Så ja, måndagen har varit riktigt bra hittills! En bra start på veckan!
Nu ska jag planera lite torsdagsfrulle och aw här.
 
Pussen! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR