Startsidan

Best work ever

Skrivet:    ·  Allmänt
 

När man pratar med andra gällande jobb och jobbsituation så inser man verkligen hur jäkla bra man har det!
Här är några saker som jag uppskattar med att jobba på den arbetsplatsen jag gör och med dom arbetsuppgifterna jag har. Det är lätt att ta allt för givet, men jäklar va bra jag har det alltså.
 
- Jag har 10 minuters promenad till jobbet, vilket är en lyx. Jag slipper pendla och spendera timmar på ett tåg eller i en bil. Där sparar man så sjukt mycket av sin lediga tid som man kan lägga på annat skoj.
 
- Jag har obeskrivligt bra arbetstider. Slutar oftast 16.20 om dagarna och jobbar aldrig senare än till 19 och aldrig helger. Drömmen ju. Slipper gå upp 4 på morgonen och slipper jobba skift.
 
- Jag har dom bästa kollegorna som jag älskar över mycket! Med er kan jag skratta och skämta och pratat om nästan allt. Och att ha kul på jobbet är väl bland det bästa? Det är ju ändå med kollegorna man tillringar sin mesta vakna tid. Och ja, vi har så oförskämt kul på jobbet! Nästan fööör kul! ;)
 
- Jag har värdens bästa chef som stöttar, pushar, hjälper och som bryr sig massor. Det är guld värt! <3
 
- Jag har stimulerande arbetsuppgifter, jag får jobba med sälj som jag älskar! Vi har tävlingar var och varannan dag, både stora och små vinster som får oss motiverade varje dag.
 
- Jag jobbar på ett försäkringsbolag som har flest andel nöjda kunder - bara det gör att man känner sig stolt!
 
Det här kanske låter som en klyscha, men jäklar vad jag inser hur bra jag har det! Just nu kan jag inte ha ett bättre jobb! Det va allt för mig! PUSSS
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR