Startsidan

Tvillingen

Skrivet:    ·  Allmänt
Det är intressant med stjärntecken, även om det kan tolkas på flera sätt och inte alltid kanske är så tillförlitligt så gillar jag känslan av att läsa om hur jag är, hur jag kan uppfattas och när det stämmer in, är det extra roligt.
Tror du på stjärntecken och astrologi?
 
 
 
Visst är bilen mysig? Älskar den här. <3
 
Så här är tvillingen och lite stämmer faktiskt in rätt bra på mig:
 
"Tvillingen är kvicktänkt och intelligent. De älskar att diskutera och prata och söker ständigt nya kontakter. De är mycket fördomsfria och ofta mycket ungdomliga. Tvillingen är nyfiken och provar gärna allt som kommer i deras väg vilket gör att de ofta lär sig många olika saker men också att de kan gå på den ena niten efter den andra. De älskar att resa och röra på sig och deras nyfikenhet gör att de är mycket lätta att umgås med. Tvillingen är social och intresserar sig gärna för andra och deras problem. Tvillingen är oftast rolig och underhållande och de älskar humor. Tvillingen är varm, känslig, kamratlig och flörtig."
"Lämpliga yrkesval: Allt inom kommunikation, ex. Journalist, författare, reporter, telefonist, lärare, eller yrken som innebär resor."

"Tvillingen är pratsam och underhållande vilket gör tvillingen till en perfekt middagsgäst. Nyfikenheten gör att mat från fjärran länder är extra lockande. Även plockmat och smårätter såsom tapas och meze lockar."
 
 
Mycket som stämmer rätt bra här, känner mig nyfiken på livet, älskar resor och ser nog mig själv som oerhört social med ett stort intresse för andra männiksor. Jag är nog rätt flörtig, men också känslig. Varm och kamratlig stämmer nog rätt bra in oxå, eller vad säger ni? ;) Allt gällande kommunikation är ju min grej. Läste ju media på gymnasiet och att uttrycka mig i både tal och skrift (läs blogga) det är ju min grej.
Och gällande maten, jag fullkomligt älskar plockmat av alla slag och stark mat från all världens hörn är ju en favvis!
 
Sen kan man ju tolka allt som man vill, men det som stämmer, det stämmer! PUSS <3
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR