Startsidan

Tisdag

Skrivet:    ·  Allmänt
30 minuter kvar av tisdagens jobbdag och jag måste säga att tiden gått jäkligt fort idag. Sålt lite, gått en liten promis på lunchen, ätit helt okej sallad, haft veckomöte och ny info gällande villkor, druckit 3 koppar kaffe, tagit kontakt med banken och roddat lite bland konton och fått veta att jag ANTAGLIGEN får flytta in i lägenheten redan 7 juli!! WHOOOP!
 
En sväng på stan efter jobbet, sen svettig spinnig och så hemmamys. Perfekt tisdag.
 
Fix på stan:
 
- Köpa svarta ballerina (fick skavis av mina nya)
- Köpa ny ansiktskräm & nytt solpuder (tappade mitt i lördags, puder ÖVERALLT)
- Kolla bikini och nagellack på Cubus
- Byta doftpinnar på Åhléns (fick dubbelt)
- Gärna köpa lite nya sommarkläder (!!) Behövs, ja.
 
Men tänker kanske dra med mig Jutta och dra till Norrpan i helgen, verkar ju inte bli nåt sol och badväder direkt, så då kan ju alltid lite shopping vara nice. Shopping är ALLTID nice.
 
Glam Bronze La Terra
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR