Startsidan

Salongsmys

Skrivet:    ·  Allmänt
Inte salongsberusad, men en dos av salongslyx blev det efter jobbet. 
Frullen blev uppskattad och trots skitväder på em och inget kanonsälj har vi haft så jäkla kul idag! Alltså min grupp, den bästa!! 
Klipp och fix hos Linn på nagelbaren och det behövdes! Toppad och igenomklippt, känns så bra!!
Nu är det bara färg som behövs, men det får bli när Jutta är tillbax på svensk mark igen. 

Ett pass blev det på gymet, alltid bättre än inget. Och trots hungrig mage lyckade jag svettas och ta i ordentligt! Mycket tack vare Wedhäll! Grym!

Här blev resultatet! Färgade även mina bryn idag, lite spontant sådär. Men eftersom jag har nästan obefintliga bryn och knappt nåt att jobba med alls, så får man göra det bästa av det man har. Va glada ni som har bryn att jobba med, noppa och forma. Va glad säger jag bara!








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR