Startsidan

Äntligen hårfix!

Skrivet:    ·  Allmänt
Äntligen fått klipptid efter jobbet idag. Det är verkligen på tiden. Är ju ingen stor-stamm-kund hos frissan direkt, blir väl sisådär en två gånger per år kanske, klippning då. Färg fixar vi ju själva var fjärde vecka. Men nu behöver barret sig en genomgång. Och det ska bli så skönt och lyxigt. Jag har gått till Linn på Nagelbaren i flera år och är verkligen helnöjd. Hon klipper som jag vill ha det och är en av dom mest noggranna. Och ber man om en toppning, ja då tar hon minsta möjliga. Så henne kan jag varmt rekommendera!
 
Och ja, det blir bara toppning den här gången oxå. Har ju äntligen fått längden jag alltid vetat ha. Men fatta att jag inte kunde få längre hår än till axlarna förut, max. Tack vare lite vitamintillskott och bättre kost så har det börjat växa ordentligt. Känns sköööönt.
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR