Startsidan

Snorig tjej

Skrivet:    ·  Allmänt
Vaknar tung i huvudet, förkyld som tusan och inte alls på topp.
Jag som skulle träna - bästa lördagsträningen-, fixa lite grejjer på stan, pyssla och sånt ni vet. 
Verkar vara min grej det här. Pigg och kry i veckorna och sen när helgen kommer då åker man på jordens jäkla förkylning. Lite som att kroppen kopplar av på fredagkvällen och då smyger sig tröttheten och förkylningarna på minsann.
 
Blää. Kort och gott.
 
 
Nyser varannan sekund och nässprayen går varm. 
Usch för att må såhär. Vågar inte ta tempen heller, kommer kännas ännu värre om den visar feber. Så har jag varit ända sen jag va liten, skräcken för tempen. Känner ni igen er?
 
Och jag som vaaa så pepp på att äntligen dricka lite vin, festa lite, typ evigheter sen, men framför allt vara lite social, hänga med bra människor och få känna sig lite extra snygg. Aja, intalar mig att jag kanske trots allt kommer känna mig bättre i em. Inte så troligt kanske, men man kan ju alltid hoppas.
 
Byter kaffe mot te och hoppas bli av med det här nu! 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR