Startsidan

Ögonbryn

Skrivet:    ·  Allmänt
Alltså det här med ögonbryn. Det är ju själva inramningen i ansiktet. Ett par riktigt snygga ögonbryn gör jättemycket till helheten. Ni som känner mig vet hur ljusa och nästan obefintliga ögonbryn jag har. Och med för mycket färg känner jag mig mer som en clown än som naturligt, snyggt sminkad. Har provat färga själv och tom gått till salong för att bli nöjd, men det har alltid slutat med att jag köpt en keps för att lixom dölja och bara väntat tills färgen ska släppa. 

Men nu tänkte jag testa allafall. Gick in på Åhléns och fick superbra hjälp och kom hem med en skugga i tre färger. Nu ska jag prova mig fram, tror trots allt att det handlar om en vanesak. Ett steg i taget. Återkommer med resultat! 












DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR