Startsidan

Lite mera jag

Skrivet:    ·  Allmänt
 
 
 
 
 
Lite mera jag.
 
Längtar efter: Bruna ben, sommar och värme. Kär och pirr i magen.
 
Platser jag vill besöka: Thailand, Dubai, Miami, LA, Bali.
 
Drömmar & Framtid: Jobba med sälj kommer jag nog fortsätta med hela livet. 
Förlova mig med mitt livs kärlek, skaffa två barn och gifta mig på en sandstrand på Bahamas.
 
Inspireras av: Drivande, starka och positiva människor.
 
Ser upp till: Min fantastiska syster.
 
Alltid i min väska: Tugg, puder, Extradrops och mitt liv - min kalender.
 
Har alltid: Målade tånaglar i rött, rosa, lys eller nåt mittemellan.
 
Gör varje dag: Bloggar.
 
Äter gärna: Grillat, tapas, plockmat, mat med sås till  och kyckling i alla former.
 
Mår bra av: Livet. Min familj och mina vänner, fina sms och att skratta så man tappar andan.
 
Naken utan: Mina ringar, klocka och parfym.
 
Alltid i mitt kylskåp: Keso, saft (funlight vilda bär), ägg, sambalolek, mjölk och grönsaker.
 
Besatt av: Insta, Lypsyl (i perioder), Läkerol seasalt.
 
Dofter jag älskar: Sköljmedel, Victoria Secret, killparfymer och doften av nystadat hem.
 
Äter inte: Överkokt broccoli, ost som smakar ost, majonäs och rätter med koriander.
 
Fobier: Ormar. Helt klart.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR