Startsidan

God morgon!

Skrivet:    ·  Allmänt
Men god morgon!
Fick en chock när jag vaknade imorse. Snöstorm typ. Och jag kan meddela att det va inte drömmen att gå till jobbet imorse. Trots paraply är jag nu ganska så dygnsur om mina brax. Usch.
Men jäklar va skönt det är att va inomhus då, man får tänka så helt enkelt. Våren ska ju tydligen komma tillbaka redan imorrn, så bara att hålla ut. Vägrar lägga upp en bild på ett snöblaskigt Sverige just nu, tänker istället drömma mig bort till det här paradiset. Skulle inte vara helt fel just idag.
 
Köööö på telefon idag oxå, dunkade just in en olycksfall och strax frullebulle.
Ikväll troligen ett benpass (?) och sen äntligen myspys med min Hanna! <3
 
Puss!
 
 
hängmatta, palmer, hav, strand, sand, sommar, breda
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR