Startsidan

Checkar av måndagen!

Skrivet:    ·  Allmänt
Trött dag. Väldigt. Men körde ändå två konditionspass, pulsgång och box - länge sen och jäklar va kul! Ibland måste man ta en paus från alla pass för att uppskatta igen. 

Känner lite att jag hamnat på en platå just nu. Inte styrkemässigt kanske, men slimma kroppenmässigt. Kanske skulle behöva göra nån förändring, ändra på nåt. Kroppen blir ju lätt van.
Känner ändå att jag har koll på maten, äter bra i veckorna och unnar mig nåt gott på helgen. Och alkoholen har det varor sparsamt med på senaste tiden.
Så vad kan jag ändra på? 
Äta mindre, äta mer, läggs till eller dra ifrån. 
Har tänkt köra nån detox, nån rensning av kroppen så kanske man kommer i fas, rensar och får kroppen i balans.
Det är inte lätt det här, men har lite planer så får vi se vad som kan hända.

Keep going!








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR