Startsidan

Balkonghäng

Skrivet:    ·  Allmänt
Underbara kväll! Jag stannar där, behöver inte komma ihåg kvällen med illamående, magont och två svimningar på Hannas badrumsgolv. 
Vi började med att piffa hos Jutta, balkonghäng och rosse. Lite småplock och massa snack. Som bara tjejer kan. En helkväll på ballen med Jutta & Jessica. 

Vidare ut och en taxi till Hanna och Niklas för lite spel. Inte speciellt onykter och somnade vid halv 4. Vaknar och allt snurrar. Går upp på toa och mår illa. Magen kör och allt snurrar. Svimmar. 
Samma procedur en gång till under natten. Vet inte hur länge jag låg på Hannas kalla badrumsgolv men en stund va det nog. Inser när jag vaknar att jag slagit i bakhuvudet, världens bula både där och i pannan. Skrapat upp knäna och det vänstra gör sjukt ont. 
Hur lyckas man?

Som sagt. En blandning av lågt blodtryck, magont och kanske blodsockerfall. Men glömmer det och i övrigt va kvällen somrig och underbar! 









DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR