Startsidan

SWEDEN

Skrivet:    ·  Allmänt
NU ÄR DOM HÄR!!
Finaste syster och killarna kom till Sverige igår! Herregud vilken bilresa dom måste haft. Två småkillar och en busig vovve i baksätet och en resa från Haag i Holland till Visby. Det ni! ;) Det är bra gjort!
#stoltsyster
 
Två veckor ska dom spendera hos Lisa & Åke på Gotland, sen kommer dom hiiit! Två veckor i Nypan hos m&p.
Om jag längtar!! Kan ibland få såndär sjuk saknad, ni vet när man känner doften av syrran, hennes parfym eller hennes sköljmedel.. Dom bor på tok för långt borta alltså. Saknar ihjäl mig efter mina småkillar oxå, mosters favvosar. Men snart så. Då ska det badas, ätas skärgårdsvåffla, busas, kramas & pussas massa.
och med sis ska jag dricka rosse i hamnen, på altanen, vara uppe sent och bli sådär fnittriga, prata minnen och kolla på gamla foton. Äta Linnis mat. Är det nån som kan laga mat så är det min syster. Hon lagade min första tacos, år och dar sen. Hon bakade min första cheesecake. Hon lagade stirfri för första gången, stekte pilgrimsmusslor och introducerade mig för thai och indiskt.
 
Fina bilden!
 
Foto: We made it! #sweden
 
Alex & Winnie <3
 
Foto: #holland



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR