Startsidan

Söndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina!
Äntligen sovit en hel natt utan att behöva gå upp x antal gånger. Bara det.
Vaknade och mådde helt okej. Magen är lite bättre och jag verkar kunna behålla mer & mer. Vågar dock inte utmana mig och trycka chili nam nam än, haha, så håller mig till nyponsoppa och rån med smör. Ikväll skulle mami göra lite blomkåls & potatismos tror jag. Kanske lite vit fisk till. Utan kryddor och utan sås. Inte nån dröm för smaklökarna, men just nu gör jag allt för lilla magen.

Eftersom det står FLYTT på schemat och tisdagen närmar sig med stormsteg finns det lite att göra, minst sagt. Orkade med en snabbis till Ikea och Linköping. Vilat i bilen och framme på Ikea gick det effektivt, fast sjukt långsamt. Hemma efter mindre än 4. Smärtfritt och sjukt skönt att kunna bocka av lite. 






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR