Startsidan

Gamla pics!

Skrivet:    ·  Allmänt
Hittade lite gamla bilder som är så mycket minnen! Jäklar va små vi va! Herregud!! Alanya, Sardinen, fester på ställen jag knappt minns, galna grejjer som man bara kunde göra när man va 18, vår festperiod i Stocholm och mycket mer! 
 
Enjoy! ;)
 
 
Hanna & jag i Östra bergen. 
 
 
Kräftskiva hos Micke. 
 
 
Småååå vi va!! 
 
 
Alla kussar! <3
 
 
Alanya med Maddis. Killen till höger; ingen aning! 
 
 
En helg på sjön.. 
 
 
Balen. Känner du igen dig Jutta? ;)
 
 
Rhodos första gången. Bruuun!
 
 
 
 
 
Sommarkväll med Emma. 
 
 
Ida & jag på Victors balle..
 
 
Sardinien första sommarn, livet!
 
 
Skapligt bruna! 
 
 
Vad gör vi här Ida?! 
 
 
Liten tjej! 
 
 
Fick hans nummer, ringde aldrig! 
 
 
Nån fest nånstans.. Jo tack! 
 
 
Beachparty i Ayia Napa. Galet!!
 
 
Här va man inte stor inte.. Korthårig oxå!
 
 
Plats okänd. Men fest va det nog! ;)
 
Det va lite old pics, känner knappt igen mig på vissa bilder! Men jäklar va kul det är med kort!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR