Startsidan

Välkommen 2014

Skrivet:    ·  Allmänt


Nytt år. Välkommen 2014! Känner på mig att det här året kommer bli ett bra år. På många plan. Nyårslöften har jag inga direkt, mer än lite mål och utmaningar för mig själv sådär. Gällande jobb har många bitar fallit på plats och jag vet vad jag vill jobba med, vad som triggar mig och vad jag trivs med. Sälj. Det är sälj jag ska jobba med. Helt klart! Så fortsätter precis som förra året med bra kollegor och nya säljutmaningar på bästa IF
 
Gällande träningen har vi kommit in ett riktigt bra träningsflow och nu ligger fokus mer på att fokusera, lägga upp nya mål och utmaningar, köra upplägg månadsvis och verkligen tänka fokus. Vad vill jag ha? Vilka resultat vill jag se? Mitt mål ligger i en mer tonad kropp, minska fettprocenten och öka muskelmassan. Och ha kul!
 
Gällande kärleken känner jag mig mer än redo att hitta den rätta. Han med stort H. Tänka och se lite utanför mina ramar och kanske ge lite mer av mig själv. Klart alla vill hitta den stora kärleken och det här året är det min tur. Faktiskt! Att bli sådär pirrig, förälskad och så sjukt kär så man tappar allt. Den känslan. Träffa min pusselbit som jag vill dela allt med och som kommer att bli min nummer ett. 
 
Det va väl allt. Förövrigt vill jag bara säga till min fantastiska familj och mina finaste vänner; 
 
TACK för ett riktigt bra 2013 och välkommen ett nytt fräscht 2014!
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR