Startsidan

En fredag på Fika

Skrivet:    ·  Allmänt
Tvårätters och bästa jobbet! 
Haft en sjukt bra kväll på Fika. Åh vad jag älskar mina kollegor! Knäppa Tarek och Holster, underbara Hanna, fina Alessandra, goa Karro, fulla Moa, roliga Sara och bästa Anki! Kärlek! <3

Skagentoast till förrätt. Smakade typ ingenting och efter två tuggor va det bra. Hjortfilén va seg som tusan och alldeles för röd. Ska den inte lixom smälta i munnen? Lingonen och svampen helt okej, men potatismoset fick minuspoäng. En stark etta av fem. Ingen höjdare alltså.
FRUSIT konstant hela dan och känt mig sjukt trött. Fick i mig ett halvt glas rött och vid halv 11 drog vi hemåt. Åkte runt halva stan och droppade folk! Alessandra fick vara taxi. Underbart skönt att få komma hem. 
En dusch senare kryper jag upp i soffan och myser under täcket till några avsnitt PH. TACK fantastiska människor för ikväll! <3








DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR