Startsidan

Word

Skrivet:    ·  Allmänt
Vissa dagar känner jag verkligen vilket jäkla bra jobb jag har. Ni vet på riktigt bra. Det är aldrig jobbigt att gå upp på morgonen, såklart man vill ligga kvar och sova mera, men när man väl tagit sig ur det varma gossiga täcket så nästan längtar man. Och söndagsångest, det finns inte. 

Världens absolut bästa kollegor! Vi har kul ihop, driver, skrattar, fikar, peppar, lunchar och umgås. Sen att jag hamnat på ett riktigt säljjibb där man har dagliga mål, tävlingar och där man peppar varann, det är lixom nåt jag brinner för. Jag gav mig sjutton på att jag skulle in på IF, på ett eller annat sätt. Började att söka på skador men som tur va fick jag inte den tjänsten, utan blev istället kallad på intervju på sälj. Och det är bland det bästa som hänt. På riktigt! 
Önskar att alla kunde känna sån jäkla trivsel och lycka över ett jobb. Sjukt. 
Firar ett år nu! Jäklar va tiden går fort!










DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR