Startsidan

Fina läsare!

Skrivet:    ·  Allmänt
Hoppas ni haft en bra start på veckan!
Jag har haft en tokfnittrig dag, haft lite fredagskänsla i kroppen. Helgen dröjer sig tydligen kvar! Bra humör hela dagen och avslutet på gymet gjorde dagen ännu bättre! Vände en uppsägning till helkund på jobbet. Det om nåt är en utmaning! Sålt av ett klädpaket och tänkte nu ta kväll med gott samvete! 

Steker pannkisar till lunch imorrn. Ja men ni vet ju hur jag är! Hittar jag en låt jag gillar kör jag repeat tills jag tröttnar. Och hittar jag ett vinnande recept så äter jag det tills jag spyr. Eller, inte riktigt kanske. Men just nu är det den perfekta lunchen! 

Nu ska jag lägga mig i soffan och ta kväll! Puss på er! <3









DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR