Startsidan

Dagens bild

Skrivet:    ·  Allmänt
Fick ett mail från chefen alldeles nyss. Hur underbart är det inte att få lite pepp så här på morgonen!
Underbara människa!
Hon känner mig, hon vet precis vilka krav jag har på mig själv och att jag ständigt vill presetera
och göra bra ifrån mig. Vissa dagar går det högt över förväntan och vissa dagar presterar man mindre bra. Men man är fortfarande samma människa och man kan faktiskt inte göra mer än sitt bästa.
Även jag behöver tagga ner ibland och sänka kraven lite. Både på jobbet och utanför.
Man kan inte vara bäst på allt och prestera överallt. Så är det bara.
 
Pratade en del om motivation igår på veckomötet. Och av 3 timmars föreläsning och workshop fick vi med oss en hel del nyttiga saker. Framförallt att det faktiskt är vår egen inställning till allt som i slutändan påverkar hur allt blir. 
 
Min egen inställning blir min motivation och mina resultat. Så himla sant.  
 
 
 
 
 
 
   



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR