Startsidan

Uppesittarkväll med vin & plock

Skrivet:    ·  Allmänt
UPPESITTARMYS
 
Väljer nog vin istället för glöggen ikväll. Ett glas rött kan va gott att sippa på till lite plock när vi ska kamma hem lite vinster! Mys. Och jag älskar plock, skulle kunna leva på plock. För det finns ju så mycket att välja på ju. Tänkte testa nåt nytt ikväll. Grillade minipaprikor med färskost, låter smarr va?
Och verkar hur enkelt som helst. Skär röd spetspaprika i bitar. Lägg i philla och linda in i folie. In i ugnen på 150 grader i 10 minuter.
 
 
Sen köper jag nog ost & kex, lite rostbiffsrullar med pepparrotsphilla och dip. Och jag har verkligen börjat lära mig äta ost. Så länge det är en mild smak och inte luktar strumpa så funkar det! ;)
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR