Startsidan

HELLO THERE WEEKWND

Skrivet:    ·  Allmänt
 
 
 
Nu är vi där och nosar igen. På fredag. På helgen. På ledighet.
Underbara känsla! Och det kommer bli en BRA HELG. Det känner jag ju.
Fredag och börjar med att göra en bra dag här på jobbet. Jag ska vinna det här nu, hela jäkla tävlingen!!
Sen tänkte jag träna lite. Pulsgång och styrka med Fredrik. Standardstart på helgen! ;)
Ikväll har vi bokat bord på Tres Tapas för lite plock, quiz och nått glas vin. Trevligt! Ser jag verkligen fram emot!
 
Lördag morgon tar vi tåget upp till Carro i Stockholm och kommer spendera dagen där. Ingen aning om vad Carro har planerat, så det blir spännande. Kanske lite julfika, lite julmarknad, lite shopping, en vinlunch.. ja, det kan bli mycket! Kvällen ännu oplanerad, får se vad fötterna pallar efter en heldag i storstan..
 
Söndag tar jag helt och hållet som det kommer, men lite julmys vore nice. Och jag är faktiskt sugen på att baka. Typ pepparkakshus. Kan va för att det bakades på BB igår, man blir ju lite påverkad där! ;) Glögg och bak, det måste man ju få in.
 
Men först, finally friday. <3
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR