Startsidan

Friday mood

Skrivet:    ·  Allmänt
Fredag eftermiddag och jag ligger än så länge i topp på säljet. Satsar på att inte bli omkörd och att bli veckans säljare den här veckan oxå! 20 försäkringar har jag fixat så nu är det bara att ligga kvar och fortsätta! ;)
Fredagströttheten efter veckan börjar komma, men en skön trötthet. En befogad fredagströtthet.
 
Helgen kommer se ut med lite av varje. Ikväll tänkte jag inte styra så mycket utan bara vara. Tänkte ta en pass på gymet, mest för känslan efter. Jutta hoppar träningen, men kan hända att jag får med mig Wedhäll på lite svettig träning. Alltid lättare om man är två! Sen lite handling, en kortis på stan och efterlängtat soffhäng.
Fredagaskvällar är verkligen kvällar när man får vara trött efter veckan och inte känna press på att styra och göra en massa saker. Man får bara vara hemma. En film och lite gottis i soffan blir helt perfekt ikväll.
Imorrn köttar vi jobb. Jag och Holster ska hålla ställningarna här på jobbet 10-16. Kvällen tar vi som den kommer, men lite hårfärg (jäklar vilken utväxt jag haaaaaar!!) och vin med Jutta blir det! Sista vinet på ett tag nu! ;) Sen vart och hur, det visar sig helt enkelt! Skönt med lite oplanerat. Söndag ska jag träffa Hanna en sväng. Vill hinna med en dejt med fina Alle i helgen oxå, som är hemma från Italien nu.
Kommer bli en utmärkt bra helg!!
 
Hur ser din helg ut?
 
 
Happy Friday Everyone!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR