Startsidan

Kontrollfreak?

Skrivet:    ·  Allmänt
Hör du oxå till dom som vänder streckkoden inåt, blir stessad när tavlor hänger snett och viker all tvätt i snygga högar? Bara måste vika ner tvättiketten på som sticker upp på tröjan - även på personer man inte känner sådär jättebra. Bara för att man måste. Dubbelkollar alltid att dörren är låst eller att man stängt av alla plattor. Jag kan nog erkänna att jag hör till kontrollfreakarna. Lite lagom sådär! ;)
 
Och så det här med siffror. I min fotbollskarriär (hmmm..) hade jag alltid nummer 9 och en match med fel nummer blev en dålig match. Jag skulle aldrig bo på ett hotellrum med nummer 13, inte heler köpa ett hus som låg på gatunummer 13. Men det kanske handlar mer om vidskeplighet än kontroll. ;)
 
Kontrollfreak i lagom dos såklart. För charmen med livet är ju att få en balans, ett ordnat kaos helt enkelt.
 
Kola in det här! ;)
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR