Startsidan

Jobba bar! Check!

Skrivet:    ·  Allmänt
Lördag och kvällsjobb. Valde att stå bakom baren igår och servera öl, cider, blanda drinkar och hälla upp shots i mängder! Och jäklar va KUL vi hade!!

Lite mat och hårfärg hos Jutta, se.n vidare till Flen för några timmar som bartender! Mitt första riktiga barjobb och jag måste säga att jag trivdes som fisken bakom baren! 
MASSOR med folk, halloween tema och en dj som va bland den bästa!! Musiken gjorde allt, stod och shejkade bakom baren till det bästa pumpet och hade riktigt riktigt roligt! Det va verkligen inte sista gången som bartender på Amazon. Jag vet, man tror inte att Flen ska ha drag, men det kan jag säga, betydligt mer drag än Olearys i Nyköping. Helt klart!

Tack Jutta för alla drinkar du lär mig, du är grym! <3







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR