Startsidan

Jobb ger belöning!

Skrivet:    ·  

Haft en sån där helt sjukt bra dag på jobbet. Sålt massor! Ägnade en hel del tid, närmare bestämt 1,5 h åt en och samma kund, fick gå på lunch en timme senare än vad jag skulle och gav verkligen allt åt en stackars man, dålig som tusan på svenska, men jag lyckades gå igenom allt lugnt och sansat, steg för steg, så tillslut kände han sig trygg med oss som försäkringsbolag och valde oss som helkund. Good work!

Fick dessutom in några bilar och en storhem. Känner mig så nöjd.

Vanligtvis ska gruppen (ord. säljare) sälja runt 3 civila försäkringar per person och idag låg mitt sälj på 1 stor hem, 2 vuxenförsäkringar, 2 barnförsäkringar och 2 bilar! Whoop!!

Men jag vet att det handlar lite om tur oxå, vilka kunder man får och vilken slinga man hamnar på. Imorrn kan säljet vara betydligt sämre och kanske ingenting alls. MEN jag lever på det här nu! Glad tjej!! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR