Startsidan

Hej lördag!

Skrivet:    ·  

09.45. God morgon! Det är lätt att gå upp om man vet att det väntar funk och zamba alldeles runt hörnet. Slänger in två maskiner på snabbtvätt och hinner hänga båda innan jag drar till gymet för två grymma pass med Matilda!

Tanken va nog att jag skulle känna mig nöjd efter det. Vila kroppen från både puls och styrka. Men så blev det inte. Hade alldeles för mycket energi för att bara gå hem. Dock fick musklerna vila och det blev 30 min kondition med pulsgång och ingen vila. Lite mage som avslutning.

Det gäller att passa på när man har suget och energin i överflöd. Då är det bara att köra! Fart jag vet att jag måste bli bättre på vilodagar och extra energi till musklerna när man kör styrka. Annars kommer man ju aldrig utvecklas.

Ha en underbar lördag! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR