Startsidan

fortsättning..

Skrivet:    ·  Allmänt
APRIL: Åkte till min fantastiska syster och hennesbuskillar i Haag. Vårkänskor och en massa mys, bus och gos med killarna. Påskhelg och inflyttningsfester. Grillar en del den här månaden och börjar sakta men säkert ge mig på rosén.. Med sprite såklart. ;)
 
 
 
 
MAJ: Månadens absolut bästa. VALBORG!! I Uppis såklart! Jag och Jutta tog tåget efter killarna och redan där började en helt galet bra tripp. För er som firat i Uppsala vet precis vad jag pratar om. Det bästa, med dom bästa. <3 Blev oxå en weekend i Örebro med familjen. Hotell, shopping, lys, restaurang.. en weekend med avkoppling. Riktigt bra. Sen fyllde jag år oxå. Mycket som händer i maj. Sooool och en helt underbar månad! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
JUNI: Tenta. Bengan och Juttas inflyttningsfest. Grym kväll och fullt hus i trean.
Shopping i Norrköping med bästa fyran. Och efter det blev det Grekland. En hel veckas sol och bad med bästa mami. Klarblå himmel, morgonpromenader, över tio bad om dagen och bara semester. Heeelt fantastiskt. <3 Kom hem till sol och plötligt blev det midsommar. Helt galet bra. Sill, nubbe, vin och brygga, strålande sol och jordgubbar. Den bästa av dom bästa någonsinn. En riktig skärgårdsidyll.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JULI: Lite jobb på MQ. Linnis och pojkarna kom hem och vi myste massor. Födeelsedagskalas för största syrran. Mera jobb. Lite fester och grill i massor. SOMMAR, vad mer kan jag säga?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR