Startsidan

Ja tack.

Skrivet:    ·  Allmänt

Första chansen!

Talangtävlingen Första Chansen på Träffen gick bra. Långberg gick vidare!
Superduktiga tjejer som vann! Undrar just om jag va så självsäker som 10-åring?





Tog just en latte och lite telefonupdates med mammis.

Trodde det skulle va lite mindre folk på Videobutiken sådär vid halv 3,
men tvärtom! Vände i dörren efter att ha insett att väntetiden skulle bli för lång..
Herregud. Är det alla småkids som går direkt efter skolan eller?

Får se om jag orkar iväg ikväll. Skulle behöva lite sol, lite färg och lite energi. Lagom till helgen sådär.

Dagens Bästa: Hoppas på ett svettigt jäkla pass på friskis.
Sannolikheten är stor att det kommer bli en del träningsvärk imorrn.
Sara kan sin styrka. Ska köra med Jenny ikväll, blir skoj.

Dagens sämsta: Så sjukt trött. Kan inte nån bara ta hand om mig ikväll,
laga lite mat och killa mig i håret. Sova sked och säga snälla saker. Ja, tack.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR