Startsidan

Tisdag och invigning

Skrivet:    ·  Allmänt
Äntligen!
Grill i kvällssolen va väl precis vad jag behövde efter en dag på jobbet.
 
Och äntligen fick jag träffa Jutta. Och äntligen fick jag se lägenheten.
Okej, nu ska jag förklara så ni förstår hur jäkla fin den här lägenheten är. Perfekt är ett annat ord.
Ibland kan en lägenhet ha charm, ha ett fräscht badrum, en mysig balle, ett fint kök...
Men den här lägenheten har allt. Toppfräscht kök och badrum. To die for. På högsta våningen. Ljus med stora, djupa fönster..
Och vet ni, det bästa av allt. En inglasad stor, och här snackar vi stor balkong. Som ett extra rum.
Helt fantastiskt.
 
Jag är tagen. Det här kommer bli så bra bästa Jutta & Tim.
Och många rosékvällar kommer det bli!! <3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR