Startsidan

Gott Nytt År!

Skrivet:    ·  Allmänt

Nyår 2011. Tackar mina tjejer för en toppenkväll!



Började med lite jobb. Sen blev jag fixad i håret av Amel. Den tjejen är en klippa. Så underbar och go.
Vidare till Sereniusväg för att förbereda, fixa och börja kvällen med en drink.

Tycker forftarande att det är lika mysigt som när man va 16. Det här med att göra iordning sig ihop. Att börja kvällen med sina tjejer, fixa håret tillsammans, prova ett gäng olika outfits samtidigt som man sippar på en drink.
Det är livet det!



Sen blev det trerätters och det blev verkligen lyckat. Såsen gjorde susen på en vitlöksspäckad oxfilé och förrätten va mums. Det är bara nyår en gång om året och då ska man lyxa!

Här kommer lite pics från kvällen, som sedan fortsatte på en fest i Råby.
Så blev det tillslut. Bra kväll!














Hoppas ni hade en galet bra kväll och natt!
Oavsett vem ni spenderade kvällen med och vad ni gjorde så hoppas jag att kvällen överträffade förväntningarna. Ett bra avslut ger också en bra början på nåt nytt!

Gott Nytt År mina fina! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR