Startsidan

Mys!

Skrivet:    ·  Allmänt

Måndag och tisdag jobb. Pengar rullar in. Jojo.

Jag & Anders körde idag och vi är faktiskt ett jättebra team.

19.30 är egentligen lite sent för ett pass, men när det är Sara som kör och dessutom har sitt sista pass,
då måste man bara. Tog med mig Elin och körde så svetten rann. Cattis och Annica va där också.
Så glad att jag har Annica, världens bästa extramamma. Verkligen.

Kom hem kvart i 9, tur man bor typ granne med friskis.
Lagat kycklingfilé och kollat på Sommaren med Göran.

Dagens hjärta går till fina Annica och bästa Elin. Tack vännen för en mysigt kväll. Som alltid!





Nu ska jag sova. Imorrn jobb som sagt. Och så kanske lite solning efter.

Puss på er och dröm om nåt bra, nåt gosigt och nåt mysigt. ;)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR