Startsidan

Halv 8 hos mig ikväll, premiär!

Skrivet:    ·  Allmänt





Säsongspremiär för Halv 8 ikväll.

Man har nästan hunnit sakna Helge Skog. Trots att det ibland kan kännas lite tjatigt,
så är det ett mysigt sätt att börja kvällen på. Dessutom får man en del inspiration i köket.

Men som talesättet lyder; Det enkla är ofta det goda.
Varför krånga till allt? Jag vill ha vardagsinspiration. Det är ju den maten som ofta har en förmåga att se likadan ut, man lagar samma mat vecka ut och vecka in.. Fast gillar man det, så fine.

När jag tänker efter skulle jag inte vilja byta min fantastiska köttfärssås mot egengjord pumpasoppa,
toppad med örtcreme med en touch av chili och till det ugnsrostat specialbröd utan kolhydrater med massa konstiga frön som inte finns i en vanlig ICA-butik och som tar minst tre dygn att baka.
Nej, då får det va. Men det är ju alltid kul att titta på när andra lagar!

Gissa vad jag ska äta ikväll? ;)



Vi har funderat på att köra ett eget Halv 8.
 5 brudar som turas om att bjuda resten på middag för en bestämd summa pengar.
Visst låter det kul?

(Det kommer garanterat bjudas på köttfärssås nån gång, det kan jag lova! Hoppas alla älskar vitlök och stark mat bara, för min köttfärssås smakar en del.. ;)

Puss på er!

♡Johanna♡
Skrivet: 2012-01-23,  kl. 19:30:13 Blogg:  http://jagarenkrokus.wordpress.com

Det är en kalasbra idé! Dock känner jag att jag nästan avslutar kvällen med programmet istället för att börja med det. Jag orkar inte vara vaken längre ;)

♡Maria♡
Skrivet: 2012-01-23,  kl. 21:26:02 Blogg:  http://http://rightnowbyme.blogg.se

Visst är det! Ska bli en riktig utmaning!!

Oxå rejält kvällstrött, men är ofta inte hemma från träningen förns efter halv 8.. Kram på dig!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR