Startsidan

Frukostdax!

Skrivet:    ·  Allmänt

Frukostdax!
Sägs vara dagens viktigaste mål.


"Människor som äter frukost mår bättre och väger mindre.
Frukosten ska sparka igång förbränningen och ge energi."


"Frukost är ett viktigt mål för dig som vill gå ned i vikt, men även för dig som bara vill må bra.
Morgonmålet lägger grunden till hela dagen och det är frukosten som gör att du får en bra start på dagen
och känner dig pigg och energisk."

Och godare blir det ju om man väntar lite, tar en rask promenad,
så kroppen kan börja känna hunger. Vissa vaknar ju med tom, kurrande mage, men jag hör till dem som behöver vakna, röra på mig för att bli hungrig och sugen på just frukost.

Vad äter du till frukost?











Det finns mängder av frukostaltenativ, men det viktigaste är att du hittar en modell som funkar för just dig.
Själv kör jag havregrynsgröt och tröttnar aldrig. Det absolut bästa för mig.

Vad är det bästa för dig?




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR