Startsidan

What makes you happy?

Skrivet:    ·  Allmänt
Den här veckan kommer gå alldeles för snabbt. Det vet jag. Vill lite stoppa tiden nu. Vill inte att allt ska va över bara sådär. Julafton, juldagen, nyår och så allt mys däremellan. Själva grejen är ju när man lixom väntar på nåt. Det är då det är som mysigast. När man har allt att se fram emot.
 
Den här veckan ska jag hitta på en hel massa skoj. Träna, fika med Lotta, en heldags shopping med mami i Stockholm, fikadejt (!) , julbaka och rimma och prova nyårsklänningar med Jutta, klippa mig (äntligen!!) och förhoppiningsvis göra naglarna oxå. Ev hinna träffa Ida och kanske kramas med Hanna nåt.
Lite plugg ska jag oxå försöka hinna med.
 
Känns som en bra vecka. Men stoppa tiden lite bara. Lite.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR