Startsidan

Morning fina!

Skrivet:    ·  

Ställa klockan är helt okej när man vet att man ska upp till nåt skoj. Känns lite som en repris av valborg i Uppsala. Man packar väskan och ser fram emot några dagar som skulle kunna sluta lite hur som helst. Känns bra! Börjar med grönan och fortsätter till söder. Sen är allt öppet och jag gillar't. Klickade igång morgonen med en 20 plus 25 runda. 20 pw och avslutade med 25 löpning. Bra kombo! Nu ska jag dricka upp kaffet och ringa Jutta. Packa klart och klä på mig. Hur svårt kan det va? Svensk sommar bjuder mer än gärna på ostadiga prognoser, sol och regn om vartannat. Suck. Paraplyet åker med allafall! Ha en fantastisk dag och njut av semestern! Det ska jag göra!! <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR