Startsidan

God morgon lördag!

Skrivet:    ·  

Vaknade 12.33. Är det sovmorgon så är det. Det är tydligt det!

Trots att jag inte drack en droppe igår kände jag mig nästan bakis när jag vaknade. Men en timmes promenad runt brandholmen fick kroppen att vakna på riktigt! Frukost och två koppar starkt kaffe är nu intaget. Tidningen är läst och det är dax att börja dagen! Bättre sent än aldrig, eller vad säger ni?

Ska hinna förbi vm och kolla på en top (tills ikväll kanske!?) Varför känns det alltid som om garderoben är tom på sånt man vill ha på sig?! Suck. Tur att man kan byta lite med varann! ;)

Sen blir det kvalitet med stort k hos finaste Jutta. Tjejmys ni vet. Det ska målas naglar, fixas hår, färgas ögonbryn och fransar, lite b-u-s på bodyn och så efterlängtat rosé på balkongen!

Underbara lördag! Ha en grym dag!! <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR